En härlig dag -

Igår va jag och Milton som sagt hemma hos min farmor och umgicks. Hon bjöd på lunch (lasange) mums. Jag hade med mig Budapestbakelser och te och kaffe på de. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, det va skönt att bara vara jag och farmor (Milton såklart) för en stund.
Skönt att se att du är på bättringsvägen farmor, fortsätt kämpa så ska vi se att det kommer bli ännu bättre.

Älskar dig!

Sedan hem för lite välförtjänt vila.

Milton och Linnea somnade vid 19 igår så då passade jag på att äta lite räkor med lime aioli. :)
Tittade även på en film som gav mig lite nostalgi. Jumanji, någon som kommer ihåg den?

Nu är det dags att äta frukost tycker Milton så bara att starta dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0