Tyst va det här

Ja det blir så ibland, mer ofta än sällan nu för tiden.
Resan hem från Vemdalen gick bra. Veckan har kantats av flera besök på på NU-teamet, vi får se vad som sägs och visas där. Vi har påbörjat utredning på Linnea angående om hon har ADHD eller inte. Hennes pappa har det och även hennes farmor, inte säkert att hon har det för de men vi har våra misstankar. Är det så, så kommer vi kunna hjälpa henne bättre utifrån de isådantfall. Medicin finns inte på tal ännu då jag inte tänker ge henne några mediciner när hon är såhär ung.
Men som sagt vi får se vad som kommer att hända längre fram. I början av april kommer utredning va klar så vi utgår från de än så länge.

Nu är jag påväg in till stan med Emilie för att kolla lite till babyshowern som vi ska ha nästa lördag för min bästa vän Nathalie. Hon vet om att vi kommer ha en då hon avskyr läs (FULLKOMLIGT AVSKYR) överraskningar. Ska bli kul att få göra det för henne. Hon har hjälpt till med båda mina som jag har haft äran att få av mina bästa vänner!

Nu ser jag Emilie, trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0