On our way.

Vi sitter i bilen och har kommit halvvägs ungefär. Vi stannade och åt lunch för en halvtimme sen. Linnea åt självklart pannkakor & jag köttbullar med potatismos.
Nu sitter vi och tittar på hajar som hajar och Milton somnade precis om.

Vi har klarat oss väldigt bra på vägarna, inte någon snö, helt torrt & inte så mycket blåst. Skönt, jag som va lite orolig för att det skulle vara tufft på vägarna.

Linnea längtar väldigt mycket efter att få åka skidor nu, idag vill jag åka säger hon. Det är imorgon bitti allt börjar. :) skidskola pulkaåkning osv.
Bilder kommer jag självklart lägga upp när jag har tid, täckning och lust. :)

Kram på er.

"Att låtsas vara någon man inte är kommer man aldrig långt med, dem riktiga färgerna kommer alltid fram."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0