Godmorgon?

Legat vaken sen 02:30 och tankarna bara flyger omkring. Nu på morgonen åker jag, barnen, mormor & morfar upp till Vemdalen för en veckas semester. Även Kim kommer upp på tisdag med min farbror & en vän till mormor.
Jag ligger sömnlös pga att jag är orolig inför bilresan imorgon då det har varnats om vädret som alla kanske vet. Det går säkert bra men tankarna sticker iväg iaf.

Igår va jag & fikade i Farsta med några vänner och fick för första gången träffa en barndomsväns dotter. Drygt två månader gammal och helt bedårande. Tänk att mina barn har varit så små. Helt otroligt. Inte länge sen för Milton men svårt att tänka sig iaf. Milton växer så jädra snabbt så jag hinner inte riktigt med.

Kvällen igår blev en packningskväll, gjorde även puré till Milton att ta med, sprang ner till Emma ett litet tag och mös med Charlie igen, (gjorde det på fikan på dagen också.) Han har blivit hel vild, eller inte vild så men ligger och skakar på benen i luften armarna flyger omkring, lyfter man upp honom och han får stå så hoppar han och skakar på hela kroppen. Haha underbara lilla unge!

Igår fick Linnea för första gången veckopeng, vi har tänkt börja med det så får vi se om det funkar. Hon får 50:- som hon får välja helt och hållet vad hon vill göra med dom, (spara, köpa tidning, godis osv.) Väljer hon att köpa en tidning, ja då blir det inget godis den lördagen osv. Igår blev det dock godis och en läsk handlat, hon såg så stolt ut när hon lämnade fram pengarna och fick tillbaka lite. Packade sina saker i en påse och vi gick ut ur affären. Mammas stora tjej!

Lägger även upp en bild på Milton som är redo för skidbacken. (Om några år kanske) ;)

Ska försöka somna om ett tag till iaf innan det är dags att packa iordning det sista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0