Godmorgon!

Dagarna har varit fyllda av skidåkning, skidskola, utelek, skottning, familjespel, gottisätande osv.. Vi har det toppen och njuter för fulla muggar.

Igår intog även jag backen och det gick väldigt bra, testade även på snowboard för andra gången i mitt liv. Gick över förväntan, Kim ska försöka lära mig lite mer idag så får vi se vad jag tycker om de. :)

För Linnea släppte det verkligen igår, hon klev över en spärr som höll henne tillbaka ifrån att våga åka själv hela tiden. Helt fantastisk är hon, idag är det sista dagen i skidskolan och uppvisning av vad dom har lärt sig. Ska bli jätte kul.
Igår åkte vi upp till toppstugan även Linnea tog sig upp hela vägen. Där åt vi gulaschsoppa & Linnea åt pannkakor. Sedan skulle vi åka ner från toppen, Linnea och morfar gjorde en vurpa.
Då det va en liten kille som svängde väldigt nära Linnea som då försökte hon svänga men där va morfar och dom trillade (det gick bra) men Linnea blev lite skärrad och behövde andas ut lite när hon kom ner.

Idag är som sagt andra och sista dagen för mig att åka, dom andra har även morgondagen till att åka innan vi på söndag ska bege oss hemåt till Sthlm och verkligheten igen. JAG VILL INTE! Skulle gott och väl stanna en vecka till.


Kommentarer
Postat av: Moster

Inte ett dugg avundsjuk! Men var har ni hjälmarna??? Det är nördigt att åka utan hjälm nuförtiden. Sätt på dom bums!!! Hälsa alla PÖSS

2013-03-08 @ 12:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0