Godmorgon -

Från en trött mamma men pigg Milton. Skitungen gjorde morgon kvart över fem, snaaaaark!
Men det va bara att gå upp, eller vi låg och drog oss till kvart i sex men nu är vi uppe och busar i soffan.

Iförrgår bjöd jag över min vän Emma på lite skaldjur. Jag va väldigt sugen på det och köpte då, havskräftor, vanliga kräftor, räkor och två olika sorts lime aioli. Så jädra gott det är, fast havskräftorna hade jag kunnat skippa.

Så igår blev jag hembjuden till henne på räkor, lime aioli och baguette med vitlöksost. Super gott, har blivit en lite last nu kanske med skaldjur. :p

Idag åker vi hem till familjen Lindberg/Nyström och sover över där, hela familjen. Ska bli spännande och roligt. Som tur va fick jag låna Emmas/Charlies resesäng så vi slipper trängas där hemma. :) Nej nu har Milton ledsnat på detta så dags att hitta på något.

Ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0