Tidig morgon!

Eller nej, Milton ammades för en halvtimme sen men jag kan inte riktigt somna om.

Igår va Linnea ledig från förskolan så jag skulle ha varit ensam med alla barnen (Linnea, Hampus & Milton) men min kära karl hade kollat med jobbet om han kunde vara ledig och vara hemma med oss då han inte tyckte att jag skulle behöva vara ensam med tre barn. Så när jag vaknade så va han fortfarande kvar. Hjärtat mitt, dom har så pass lite att göra på hans jobb nu under vintertid så det gjorde inte så mycket.

Så jag och Milton kunde åka till öppna förskolan på eftermiddagen iaf. :)
Vi åt lunch där med Nils & Alexsandra innan och sedan gick vi dit.
Sångsamling och sedan lite pyssel, idag målade vi med yoghurt och karamellfärg. Milton gjorde ju inte så mycket men ett försök till en hand blev det. Vi lyckades inte så bra dock. Även jag målade två st vimplar som jag tror att dom kallas. Dom ville att vi skulle måla för att dom ska kunna sätta upp alla vimplar i ett rum så att det blev lite mera färg därinne. :)

Efter öppna förskolan åkte vi hem till familjen och på kvällen kom Nathalie och Christian över för att låna våran dusch då det byggs för fullt i deras hus. Vi bjöd dom även på middag och äppelpaj, även deras kaffe fick dom smaka. Dom som hade lämnat bort den för att dom tröttnat på smaken. :p

Nej nu ska jag försöka somna om, hoppas ni får en fin onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0