Sämst på att uppdatera!

Vet inte vad som hänt, eller jo jag har blivit tvåbarnsmamma men ändå. Har väl tappat lusten lite, men den kommer nog tillbaka.

I veckan har det varit förskola, bus hemma, jag och Milton har träffat vänner till mig och hans småkompisar. :) Stora alla börjar bli. Milton tre månader, Charlie 6 månader, Nils 8 månader och Emilia 1 år snart. Herregud!

Nu sitter jag iaf på tåget för att möta upp mamma och sedan gå ut och äta & dricka gott på restaurang SMAK som min kompis Alexsandra arbetar på. Inte ikväll dock men ska bli trevligt ändå. Kommer nog upp en och annan bild ikväll på maten. :)

Va lite roligt att få klä upp sig och sminka till sig osv. Första gången jag är iväg från Milton, förutom bion i november. Saknar redan familjen men blir skönt med lite andrum.

Ni ska jag spela lite Quizkampen och lyssna på musik. Hoppas ni får en trevlig lördag allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0