Mums va gott det va!

Nudlar med räkor till middag och bananbat med glass (ja det stod bat men skulle stå båt)
Väldigt gott, trevligt sällskap också!
Har inte skrattat så mycket som jag gjorde ikväll på jag vet inte huuuuur länge. Så stort tack för ikväll tjejer och killar.

Lochness (stavning?) smutstrosan tack! Även köttrosen får vara med på ett hörn. <3
Jag älskar er.

Fick även höra av Nathalies sambo att han älskar mina barn, han skulle kunna ta hem dom till sig på direkten och bara ligga och sova bredvid dom. Jag är allvarlig sa till mig med en fast ton så att jag skulle förstå. :) Vilken kille Nathalie har träffat. Så glad för eran skull & längtar tills jag får träffa nästa lilla prinsessa som snart ska göra entré. <3

Jag kom hem till två fint sovande små barn, nu ska jag joina dom in i sömnens värld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0