Helgen!

I helgen har vi hjälpt Nathalie & Christian med att riva vardagsrum & sovrum + lite i källaren i deras nya hus. Gick jätte bra, alla hjälptes åt, Linnea jobbade på för fulla muggar medans Milton underhöll oss med lite sång. :) Han sov tre timmar i sträck i kaoset.
Vi kom hem vid sju och gick och la oss ganska snabbt då. Vi hittade ett gammalt kondompaket bland det dom lämnats kvar. Dem gick ut i november 86. Haha, lite äckligt sådär!

Igår va det förskola för Linnea och hemmamys med Rebecka & Tindra för min och Miltons del. Länge sen vi sågs så det va kul att ses.

Idag blir jag nog bara hemma med Milton då vi haft en lite tuff natt men kanske känner mig piggare om ett tag. Det är ju öppna förskola i hökarängen på tisdagar. Vi får se det är inte förens halv ett så kanske orkar iaf.

Nu ska jag lägga mig och titta på lite barndomsfilmer som mormor & morfar hittat. Även från min och min brors student! Många av mina äldre vänner är med på filmerna så det är kul att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0