GRAAAAAATTIS!

Idag fyller min nära vän Emilie år, GRATTIS! Så nu sitter jag på tunnelbanan påväg in till söder för middag med födelsedagsbarnet, Nathalie & Christian + lite annat folk. Ska bli jätte trevligt.

Helgen bara flög förbi och igår (söndag) va vi hemma hos Nathalie & Christian och hjälpte dom att flytta ut till huset där dem nu bor. Jag va inte hemma förens vid åtta igår, vi blev upphämtade klockan nio på morgonen. Så det va fullt fart hela dagen. Många kartonger bar jag, har till och med träningsvärk i ben, armar och svank idag. Tror inte att jag lyfte rätt alls igår. Men men.
Vi fick även hem Kims lillebror till oss igår då deras mamma opererades idag. Allt gick bra och hon är redan hemma dock väldigt trött och lite tagen. Så vi behåller honom i några dagar iaf.

Får se om jag kanske lägger upp någon bild på maten ikväll annars får ni se det imorgon. :)

Eftersom jag är usel på att skriva här tipsar jag er som har instagram att börja följa mig där istället. Fajsan heter jag där iaf.

Imorgon blir det full fart hemma då Linnea är hemma från förskolan eftersom dom har planeringsdag och jag blir trebarnsmamma. Det ska bli spännande.

To be continued (stavning?)


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du skrev DOM!!!! Bra där.. Du kanske lär dig till slut.
Rätt stavning på engelskan också:)
Puss Ma

2013-01-28 @ 19:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0