Goddag!

Middagen i lördags va helt fantastisk, både jag och mamma va otroligt nöjd och belåtna när vi gick därifrån.
Vi startade middagen med ett glas champagne och därefter valde vi våra rätter.
Man väljer olika smaker antingen tre, fem eller sju smaker.
Vi valde fem var.
Jag tog dill, parmesan, tryffel, vitlök & lime. Mor min tog kryddkrasse, dill, pepparrot, sötmandel & vanilj. Herregud va gott det va, mina favoriter va dill, tryffel & lime. Mums!!!!
Till maten tog vi ett vinpaket också, då fick man ett litet glas med vin till varje rätt som kompletterade maten. Har aldrig riktigt förstått det där förens jag åt där. Har alltid tyckt, vitt passar väl till allt, jag gillar ju de. Samma sak med rött. Men icke sa nicke.
Under kvällen hörde min kusin Celina av sig då hon va ute och tog en drink med sin mor och ville träffa oss. Självklart ville vi de, så efter middagen åkte vi till Eken i Slussen och drack lite drinkar. Vi drack bellini, mojito & jordgubbsdaiquri (stavning?) kvällen slutade vid ett på gondolen med skönsång för mor min som fyllde år efter tolv.
Tack för den underbara kvällen mamma, Celina & moster Carina! Jag älskar er och ser fram emot en till sådan kväll inom en snar framtid!

Nu, öppna förskolan med Alexsandra & Nils.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0