Gårdagen

Igår va jag som sagt på tupperwareparty! Va jätte roligt att vara där tillsammans med septembermammorna. Vi kacklade på som aldrig förr och shoppade loss. :) Nu ska även jag ha ett sådant här hemma för lite nära och kära. Dem hade en del fint och smart till barn som va jätte bra. Köpte även lite till mor min som la en beställning men även hon kommer på partyt hemma hos mig. :)

Efter partyt åkte jag och hämtade Linnea och vi åkte mot Farsta. Handlade en skjortklänning till henne, ett linne till mig och strumpor till Milton. Linnea fick även en fågelholk som hon ska få måla idag, vi köpte fågelmat och tänker hänga ut den på balkongen sen så får vi förhoppningsvis lite besök. :)

Sedan blev det myskväll hemma bara, idag blir det nog en liten träff med Emma och kanske lite skridskoåkning för skrutt på isen. Dock kom Kim precis och sa att det är -17 ute så vi får väl se. :p

Nej nu är det dags för frukost!

Ha en bra lördag!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Tant-varning med tupperware men jag vill nog komma när du har ändå ;)

2013-01-19 @ 15:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0