....

Full fart i veckan i tisdags va det som sagt ÖF (öppna förskolan) som gällde, Milton va vaken hela tiden tills han lade sig i vagnen påväg och däckade totalt. Hämtade storasyster på förskolan och hem för lite ritande i målarböckerna. Vi brukar sitta på kvällarna och måla i dom vid hennes ritbord som har två små stolar och en lampa över sig. Jätte mysigt!

I onsdags efter ÖF som va oå morgonen här i Farsta strand så gick jag upp till min gammelfaster Ulla för att fika, hade köpt med mig semlor som vi smällde i oss ganska snabbt. vi satt och tittade i ett album med bilder ifrån när jag och Richard va små. Fanns även massa bilder på våra kusiner och deras föräldrar m.m fick det albumet med mig hem och funderar på att rama in lite kort. På eftermiddag kom Rebecka och lilla Tindra till oss för en sleepover. Linnea va jätte lycklig och busade med både Tindra och Milton. Hon sprang fram och tillbaka när jag och Rebecka höll i varandras barn och skrämde dom, dom skrattade som bara den. Första gången jag hört Milton skratta helt rabiat åt en och samma sak. Varje gång hon va påväg fram började han skratta. :) Även Tindra skrattade för fulla muggar, lilla skruttan. Tänk att du blir ett år om mindre än en månad. <3

Jag och Rebecka satt och spelade lite kort på kvällen när barnen hade somnat men sedan gick även vi och la oss. Väldigt mysigt att ha dom över. Igår åkte dom hem då Linnea hade diarré på morgonen och även kräktes en gång, bara vatten dock. :( Jag tänkte direkt att det va magsjuka och skickade hem Rebecka och Tindra för att försöka minska smittan. Dock har det inte kommit något mer sedan dess. Linnea har även varit på toaletten efter utan att det kom något. Va kanske för mycket russin från kvällen innan bara. :s
Hon blir hemma idag iaf från förskolan.

Då kan hon mysa med mamma innan hon åker till landet idag klockan 15:00 mammas lilla skrutt. I helgen ska jag, mitt stora hjärta och lilla Milton bara vara tillsammans och ta det lugnt. Förutom på söndag för då ska vi hjälpa våra vänner att flytta in i huset. Spännande att se hur de ser ut nu i vardagsrum och sovrum som ska vara nyrenoverat och klart.
Kul att man har fått vara med från början till slut i deras renovering.

Om jag och Kim någonsin får råd så flyttar vi efter dom ut dit. ;) Nathalie och Kim tyckte det lät toppen ifall vi skulle köpa huset bredvid dem och tog bort stängslet imellan och gjorde en gigantisk lekplats på våra tomter. I framtiden. :p

Milton somnade vid 22 igår vaknade vid 05 och åt i 10 minuter ca. Somnade om medans jag fortfarande ligger vaken och surfar runt på telefonen. Men nu är det dags att somna om innan prinsessan vaknar.

Godnatt och trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0