Veckan flyger förbi.

I onsdags blev det VC med Linnea på morgonen då jag dum som jag är råkade peta en topps för långt in i hennes öra så det kom blod. Ingen fara sa dom på VC. Linnea gnällde inte ens men jag ville vara på den säkra sidan med min lilla skatt.
Efter det åkte vi till förskolan och jag och Milton sprang ner en liten snabbis till ÖF (öppna förskolan) sedan upp till gammelfaster Ulla, hade med mig semlor som vi svullade i oss.

I torsdags träffade jag en barndomskompis till mig och min bror. Vi tog en fika i Farsta och strosade runt lite. Fick träffa hennes dotter för första gången som heter Ida och är sju månader. Hon och Milton satt i varsin matstol och pratade för fulla muggar med varandra. Ida drog till och med tag i Milton och gav honom en puss på pannan. :) Efter förskolan åkte jag och barnen till Jordbro och umgicks med Jonas och min guddotter Moa. Linnea och Moa lekte för fullt och det bjöds på pannkakor till middag. Vid halv sju begav vi oss hemåt för att möta upp pappa och sedan gå hem och sova.

Fredag spenderades hemma i lugn och ro, väldigt skönt att bara vara. Milton har fått en ovana att vakna tre ggr per natt. Snälla lilla hjärtat gå tillbaka till att vakna klockan 04:00 för att sedan vakna igen vid 08:00

Igår blev jag och Milton ensamma hemma då Kim och Linnea åkte till Nacka och sov kvar hos barnens farmor & farbror.
Jag och Milton umgicks då med världens bästa Emilie som kom vid lunch och hade med sig presenter till mig. :) vit choklad, bär, blomma, kort, alkoholfritt bubbel & budapestrulle. Mums. Vi smakade på allt igår. Förutom blomman och kortet såklart.
Vi satt och pratade hela dagen. Milton fick även smaka sötpotatis igår och det va en hit. :) jätte kul.
På kvällen kom Nathalie & Christian och lånad våran dusch då deras inte är färdig i det nya huset ännu.
(Ska dit på onsdag och se hur långt dom har kommit)

Och nu sitter jag på Linneas dans med Milton sovandes i vagnen & Linnea inne och dansar.
Kim är hemma och städar och vilar upp sig efter dagen igår.
Idag kommer morfar & mormor på besök, Då blir barnen glada. Jag också för den delen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0