Släkten är värst

Inte enligt mig, jag har en väldigt bra och lugn släkten. Dom flesta iaf. Igår hade jag middag & fika här hemma för släkten, väldigt trevligt & mysigt. Vi damer satt och åt ute i köket och pratade massor, herrarna satt ute i vardagsrummet och snackade och tittade på Nitro Circus (stavning?)

Lite vin blev det, lasange, sallad & bröd, sedan tårta, kakor & sockerkaka.
Tog lite fina kort på Milton och min farmor igår, även på min mamma & Milton då han har börjat attackera när man pussar honom precis som storasyster gjorde när hon va liten.

Linnea va överlycklig igår då Rei kom hit, hon satt och kramades och busade med honom inne på sitt rum. Gullunge!

IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR MIN FÖDELSEDAG, HURRA, HURRA, HURRA! Ja jag sjöng för mig själv. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0