Känslor

Imorse fick jag för första gången höra av min dotter att hon hatar mig. Det ilade till i hela min kropp och jag började gråta. Jag vet att det så småningom skulle komma men inte redan nu, hon är bara fyra och ett halvt år.
Linnea grät och skrek, vi hade bråkat om påklädningen, min lilla skrutt!
Från och med nu ska vi plocka fram kläder kvällen innan. Det funkar inte att gå ut i bara kjol och t-shirt under overallen.

Lämnade henne på dagis efter att hon och jag hade pratat ut för att jag behövde vara ensam kände jag. Men nu här hemma längtar jag efter att snart få gå och hämta henne. Visst, jag hade kunnat ha henne hemma men jag tror att vi båda behövde andas lite för att snart kunna sitta och kramas och mysa. Jag tror hon och jag är i behov av en mor & dotter dag. <3

Kände att jag behövde skriva av mig lite!

Jag älskar dig mer än vad du någonsin kommer att förstå och vet att du inte riktigt förstår vad det är du har sagt. Du är det finaste jag har och det bästa jag har gjort. Du och din lillebror betyder hela världen för mig. <3


Kommentarer
Postat av: Alexsandra och Nils

Hjärtat! Varför ringde du inte igår om du behövde prata? Finns alltid här

Postat av: Moster

Det var nog bra att du började gråta då ser hon att det är ett väldigt hårt ord. Tyvärr är det nog inte första gången. Skickar en puss och kram kanske är lite tröst i allafall. Love u

2013-02-06 @ 14:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0