Helg igen.

Veckorna bara springer förbi, det har varit förskola för Linnea, öppna förskolan för mig och Milton, förskoleutflykt för Linnea till Naturhistoriska, en dag tog vi ledigt och åkt till Nathalie & Christian jag och barnen. Igår åkte jag och hämtade hem Hampus till oss över helgen och idag flyr jag fältet med Milton till Celina & Nacka. ;)
Kim stannar hemma med dom stora barnen, medans vi åker och leker med Emil & på kvällen avnjuter jag och Celina lite champagne som jag har med mig, det vet hon dock inte om ännu. Så förhoppningsvis läser hon inte min blogg nu. :)

Sen sover vi kvar & imorgon kommer Kim & Linnea till Orminge för att lämna Hampus + att vi ska på min andra kusin Rebeckas dotters 1 års kalas. :) tänk att "lilla" Tindra redan blir 1 år <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0