Svordomsburken

Här hemma har dagarna kantats av lek & bus, klämmande av finger i toalettdörr, playdate, målande av varsin svärdomsburk (dags för oss alla att sluta säga fula ord och svära här hemma.) Även gäster ni ska också vakta tungan annars blir ni skyldiga oss en peng i den svarta burken. ;)

Det har varit förskola, på helgen har vi varit på kalas. Linnea på sitt (förskolekompis) & jag och Milton på vårat håll. Världens bästa Emil firade 1 år i lördags. Grattis igen lilla fis. <3

Igår va jag och storhandlade med barnen morfar, Linnea & Milton. Linnea va dock inte med in i affären utan fick vara på leklandet som låg därinne och hon älskade det. Skönt att kunna ta med henne utan massa bråk i affären.

Idag har jag bara varit hemma och fixat och trixat lite. Gjort fruktpure till Milton, imorgon ska det göras mat.
Linnea och jag gjorde mysigt för pappan i familjen tills han kom hem från jobbet. Vi hade tänt ljus, skrivit varsitt brev, gjort i ordning badrummet så pappsen skulle få ta ett bad & lagat middag. Linneas val (korv med bröd) :p inte så fin middag men vadå, Linnea va nöjd.

Nu har jag precis nattat Milton och Kim håller på att natta Linnea. Sedan ska jag gå ut på en promenad själv och bara vara för mig själv lite. Behöver lite egentid känner jag.

Här kommer lite bilder från dagarna som har varit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0