Mammas stora tjej.

Idag ville Linnea vara hemma från förskolan och bara mysa med mig och Milton, så fick det bli.
Efter frukost, tandborstning och hårborstning ville hon sitta vid datorn och lyssna på musik. Något hon får göra efter att hon är färdig med allt annat innan förskolan. Efter ett tag ropar hon på mig och frågar vad en sak betyder på datorn. Då är det en ring, som dom uttalar på engelska, jag förklarar då enkelt att det är en ring.
Sedan trycker hon på play och sätter på sig hörlurarna och sitter och upprepar allt dom säger på engelska och berättar för mig vad det är. Som sol, lejon, paraply osv. Blev så stolt så att jag fick en tår i ögat. Min snart femåring sitter och självmant lär sig engelska.

Älskade unge du är helt fantastisk, jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Så roligt att se sina barn utvecklas! Älskar det :)

Tipsar om en tävling i min blogg: http://matildasusanna.blogg.se/2013/april/tavling-i-samarbete-med-bla-elefant.html

Kram Matilda

2013-04-27 @ 15:04:25
URL: http://www.matildasusanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0