Vila & vuxentv. :)

Skrutt somnade en halvtimme efter att vi kom hem från dansen, så nu sitter jag och tittar på tv som jag inte kan göra så ofta längre. :p inte på dem kanalerna jag vill iaf. Tittar vi på tv så blir det barnkanaler eller Disney film, tro mig jag gillar de men ibland vill man se på annat också.

Dansen idag va jätte rolig tyckte Linnea. Föräldrarna fick följa med in på uppropet men sedan fick vi gå ut och sätta oss i ett annat rum och ta oss en kaffe. Linnea kom ut efter 50 minuter jätte glad och hade haft kul. Hon ville såklart direkt visa upp vad dem hade fått lärt sig. Min skrutt <3
Ska bli så spännande att vid terminens slut få se vad Linnea har lärt sig.

Nu ska jag fortsätta glo på tv ett tag innan skrutt vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0