Värk & åter ond värk.

Hej på er. Legat och vilat med Linnea efter lekstund i park & lunch hemma. Vaknade för en halvtimme sen av värk i ena ljumsken, vände mig till andra sidan och strax efter de så började det även värka i den andra ljumsken. Såhär ligger jag med värk där och även lite i mitten av magen. KOM UT NU LILLEBROR. Endast en vecka kvar till BF nu, helt sjukt SJU dagar.

Lite nervös börjar man bli nu, snart är jag tvåbarns mamma, TVÅ barns mamma helt otroligt. En underbar dotter och en underbar son kommer jag att ha. <3


Kommentarer
Postat av: Lina

Är lite nyfiken:) ser att du bor med din dotter,är du tillsammans med pappan?:)

Svar: Nej vi är inte tillsammans. :)
fiaochnea.blogg.se

2012-09-16 @ 15:24:55
Postat av: Alexsandra, mamma till Nils 120514

Vilken härlig dag ni verkar ha haft. :)
Snart är änligen bebisen här. vad jag/vi längtar efter den. <3

2012-09-16 @ 21:38:09
URL: http://alexsandralotman.blogg.se
Postat av: Rebecka Mamma till Tindra

ååh kom ut kom ut!!!!! :)

2012-09-16 @ 23:47:31
URL: http://rebeckash.blogg.se
Postat av: Mamsen

Hjääälp, vad högt hon gungar!!! Puss

2012-09-17 @ 13:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0