Tisdag 18/9

Godmorgon, natten har varit sådär, sovit dåligt. Legat och vridit och vänt på mig. Skitjobbigt. Skulle egentligen träffat Alexsandra/Nils & min kusin Celina/Emil på en playdate idag men Nils är sjuk. :( stackars liten med feber och hostan. Tant Fias lilla gull.
Skulle även träffat en tjejkompis efter hennes jobb idag men känner mig tyvärr helt slut så vi får ta det sen när lillen i magen har tittat ut istället. :)

Så nu sitter jag och dricker lite hallonbladste & tittar på the voice ska somna om ett tag hade jag tänkt.

Ni som kommenterar får gärna skriva eran egna blogg om ni har någon så att jag kan få kika in lite i erat liv också. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0