Slappar dag!

Idag på förmiddagen har jag bara legat i soffan, blängt på film och gosat in mig i täcket. Men nu är jag påväg hem till min bästa vän Alexsandra i gubbängen. Hon skulle göra iordning lunch till mig och henne, man tackar och bockar. Om ett tag sen så kommer morfar & mormor och lämnar Linnea hos oss så fortsätter vi myset med skruttan också. Självklart är Nils och Erida med också. :)

Blir inte så mycket bloggande idag heller så förvänta er inte så mycket. :) om inte annat så hörs vi imorgon.
Ha en härlig söndag.

Förresten hade otroligt mycket förvärkar igår kväll, höll på från halv nio till halv ett inatt sen somnade jag men haft lite idag också. Jag hoppas ju verkligen på att något är på gång. Nästa helg tycker jag att han kan komma. :)


Kommentarer
Postat av: Rebecka Mamma till Tindra

Haha där blev du allt lurad på den lugna mysstunden! Tack för idag fina du! Ska lägga upp alla bilder från din shower idag :)

Svar: Tack gumman. En av mina bästa dagar.<3
fiaochnea.blogg.se

2012-09-09 @ 15:25:01
URL: http://rebeckash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0