Sjukhus, prover, gråt, skratt & handling.

Mycket som hänt idag som ni kanske förstår på rubriken.

Skulle hålla min vän Alexsandra sällskap med sin lilla Nils medans dem skulle kolla upp hans höga feber som han har haft, även hans allmänna välmående har ändrats drastiskt då han brukar vara världens gladaste lilla kille men har varit väldigt gnällig nu. Slutade med att vi fick åka in till SÖS och sitta där och ta massa prover osv. Dem ligger tyvärr fortfarande kvar men jag hoppas på att dem får komma hem imorgon.

Alexsandra - det är inte stor bedrift av en vän att ställa upp som jag gjorde idag det skulle vem som helst av dina bästa vänner göra. Jag bryr mig om både dig och Nils otroligt mycket så för mig va det en självklarhet att följa med dig så långt som det gick. (hennes sambo bytte av mig vid fyra då han kom ifrån sin militärträning.) Jag älskar dig vännen och vill dig bara allt gott i denna värld. <3
Tack till Alexsandras sambo Dennis som även körde hem mig idag.

När jag kom hem så va det dax att åka och handla, skulle egentligen ha tagit de lugnt idag då jag inte sovit så bra men alla dagar blir inte som man tänkt sig som ni alla säkert vet. :)

Mamma och pappa kom vid sex och vi åkte mot rusta och Willys kom hem två timmar senare med åtta fulla papperspåsar & två plastpåsar. Frys, kyl & skafferi är nu välfyllt och vi är redo för lillebrors ankomst och för massa matlagning, bakning osv.

Nu ska jag lägga mig i soffan och jäsa lite för att sedan gå och lägga mig bredvid min sovandes skrutt!

Imorgon är Linnea ledig och hon och jag ska in till mormor på jobbet och äta lunch. :) vi längtar redan.

Tack och adjö för mig för denna dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0