Promenad & frukt! +4

Blev en promenad till affären fram & tillbaka. Inte så långt men iaf. :p
Så nu ska jag mumsa massa frukt, fick ett sug på de, vet inte om det är något som kanske kan sätta igång förlossningen men annars så är det gott ändå OCH nyttigt. :)

Ska även ge mig på att göra en äppelpaj sen tror jag. Sugen på de också. :p

Hoppas du kom fram bra till Malta mamma och får det toppen där tills på söndag, får se om lillebror håller sig inne tills du kommer hem. Jag hoppas tyvärr inte att han gör det, ikväll vill jag att han kommer. Jag älskar dig & saknar dig redan även fast vi inte ses varje dag så vet jag iaf att om jag vill eller känner att jag behöver min mamma just då så finns du alltid här. <3

EN bild på min frukt & en bild på Linnea och mormor igår kväll när Linnea snurrade runt på mormor. :) hon dansade även för oss alla morfar va såklart här också.
Hon fick en väska av mormor & även jag. Fotar och visar sen. TACK igen mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0