Onsdag 19/9

Godmorgon, hoppas allt är bra med er?

Just nu ligger jag och skrutt och myser i soffan efter att ha ätit frukost. Jag har även hunnit diska på morgonen, satt igång en tvättmaskin som jag hör är klar nu så dags att hänga den.
Vid elva ungefär ska vi börja åka in mot stan och gå upp till mamma/mormors jobb för att gå och äta lunch och shoppa lite till Linneas dans som börjar på söndag. :) ska bli jätte spännande.
Så jag hoppas att lillebror stannar inne tills söndag kväll iaf så att jag kan följa med på dansen på söndag.

Hoppas ni mår bättre min vän & lilla Nils. <3

Nu ska jag hänga tvätt, ha en trevlig onsdag.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hallå där! Tack för trevligt lunchsällskap idag... Men när du tar bilder och lägger upp antar jag att du lägger dem på instagram (eller vad det heter)? Jag som inte har en sån där smartphone/Iphone (eller vad DET heter) får ju aldrig se dessa bilder, trååååååkigt!!! De kommer heller inte upp på FB vad jag har sett.... JU/Puss

Svar: Tack själv bästa mamma. Förlåt, ska tänka på det och lägga upp dem på FB också. Iblnad gör jag det direkt via instagram. PUSS!
fiaochnea.blogg.se

2012-09-19 @ 14:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0