Lördag kväll!

Nu börjar även lördagen lida mot sitt slut och imorgon har vi gått en vecka över tiden. :( vill inte gå längre över. Varje dag blir längre och längre, blä och fy.

Idag har vi haft en riktigt härlig dag. Bio, sedan lunch, lek hemma, Linnea har byggt armband, lekt med barbiedockor osv. Sedan har vi tittat på järnjätten och ätit lördagsgodis. Nu ska vi krypa ner i sängen och sova, för imorgon är det dans. :)

Tyvärr så verkar jag ha dragit på mig en rejäl förkylning, får snyta mig hela tiden och känner mig ganska sänkt. Känns jätte jobbigt speciellt eftersom lillen kommer snart. Trots att jag vill att han kommer ut och är less på detta så känns det inte så kul att han ska komma ut när jag är såhär förkyld och kanske bli smittad. :(

Nej nu ska vi sussa. Nattinatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0