Lördag 15/9

Godmorgon alla pigga. :)

Igår slocknade jag i soffan runt halv tio men vaknade igen vid midnatt och va vaken en timme för att sedan somna om igen. Skönt, känner mig väldigt utvilad idag så det är skönt. :)

När jag vaknade så gick jag in på instagram som är en fotoapp till er som inte visste det eller inte har en iPhone. Där har min underbara vän skrivit en text till MIG och sedan tagit ett foto på den och lagt ut där så att jag såg den nu när jag vaknade.
Tårar rann och leendet va stort, hon är en fantastisk människa som jag är så otroligt glad över att jag har i mitt liv.
Jag älskar dig Nathalie! Tack för att du finns och för att du låter mig finnas där för dig. Jag kommer aldrig låta oss tappa varandra igen. Dem vännerna jag har nu är dem jag vill ha kvar för resten av mitt liv, alla ni är speciella för mig och jag värderar varenda en av er högt.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0