Kvällen 21/9

Dagen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, tyvärr fick jag ett samtal av min vän Diana vid halv tio om att hennes dotter hade blivit magsjuk. :( Så vi fick avboka men ska ses så fort dem är friska. Linnea hade verkligen sett fram emot detta så planerna fick ändras snabbt. Min kusin Rebecka ringde mig och frågade om jag ville ses på en fika så jag bestämde mig för att hämta skrutt på förskolan redan efter lunch så att hon kunde följa med och träffade henne & hennes dotter. Lite kul måste man ju få ha.

Så jag och Kajsa gick och hämtade Linnea på förskolan, sedan tog vi en promenad med Kajsa för att sedan gå hem och lämna henne och bege oss till Farsta och träffa dem. Linnea tyckte det va jätte kul. En fika blev det och sedan gick vi omkring lite.
Jag köpte en napp till lillebror, schampo till Linnea, pärlor & nya pärlplattor då vi gillar att pyssla & pilla med småsaker här hemma. :) köpte även alkoholfritt jordgubbsvin & en alkoholfri cider.

Träffade på mina kära vänner Emma/Charlie & Cissi/Emilia samt en väninna till dem & hennes sovande son som också heter Charlie.
Stod och pratade ett tag och bestämde att vi skulle ses nästa vecka förutsatt att jag inte ligger och föder. Men vi alla hoppas på att han väljer att komma ut nu på söndag.

Nu ska jag titta på Alfons Åberg med min kära dotter innan vi ska gå och lägga oss. <3

Nattinatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0