Jaha, sömn en hel natt, vad är de?

Vaknade för ungefär 45 minuter sen och känner mig relativt pigg, IRRITERANDE! När jag vaknade hade jag även ont i halsen och känner mig förkyld. Vad är detta? Har varit frisk hela tiden, men helt plötsligt så får jag en släng av någonting strax innan förlossningen. Måste bli "frisk" innan han kommer ut. Har dock även hört att man kan (känna) sig sjuk när det börjar närma sig för bebisen. Så vi får väl se, kanske kommer något gott ur detta.

Hoppas inte jag bär på något bara så att jag omedvetet har smittat lilla Nils som nyligen blivit frisk. <3

Glömde tacka Alexsandra i förra inlägget för den mysiga dagen. Så tack min vän, nästa gång vi gör det så är förhoppningsvis min lilleman med. :)

Nej nu ska jag spela lite på telefonen och sedan försöka somna om.

Vi hörs senare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0