Härliga vän & barn.

Vilken mysdag vi har haft. Vi möttes vid tunnelbanan och gick och handlade lunch. Blev thaisoppa & grillad kyckling. Vi åt den inte direkt då vi båda hade ätit en sen frukost så vi satt oss istället med lite läsk och pratade och jag satt självklart och mös med min lilla favoritgrabb. :)
Lite senare åt vi lunch, svingott. Det ska jag göra iordning nästa vecka, enkelt, gott & billigt. Mums.
Efter vi ätit så åt vi äppelpaj som jag hade tagit med mig.
Under dagen har vi sedan lekt med Nils, snackat massa skit :p tittat på kläder osv.

Kom hem omkring sju, och har sedan dess myst med min skrutt. Nu sover hon och jag tittar på tv.
Ska försöka lägga mig relativt tidigt iaf så att jag förhoppningsvis får sova ordentligt.

Vi hörs imorgon. Nattinatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0