Halsbränna deluxe!

Värdelöst är det, men fick tips av min kära vän Emma att dricka bubbelvatten, sagt och gjort och det känns redan lite bättre. Hoppas detta funkar så att jag kan stå ut med lite glädje i väntan på lillebror.

Idag har vi busat i parken, vilat ett tag innan middagen, ätit sparrissoppa & pannkakor, Linnea och pappsen har varit ute och byggt sandslott (jag har vilat) sedan badade dem och nu sover min lilla skrutt såklart. :) mammas lillhjärta har inte riktigt vant sig vid att inte ha någon sovvila på förskolan. Dem har nämligen bara läsvila nu en halvtimme eller 45 minuter, läsning av bok eller lyssnar på band, släcker ner och myser och varvar ner. Men det gäller väl bara att få det som vana antar jag.
Hon kommer dock vara hemma mycket mer med mig nu när jag blir mammaledig så då blir det nog vila iaf. Vi får se hur allt artar sig när vi har fått våran nya familjemedlem. Som vi längtar. <3

Snart har jag två barn som kommer att betyda världen för mig. Nu har jag ett, mitt allt, min sol i mörkret, min styrka. Att man kan älska någon så villkorslöst som jag älskar dig är för mig helt otroligt. Alltid ska jag finnas för dig! <3


Kommentarer
Postat av: Alexsandra, mamma till Nils 120514

Dumma halsbränna, hoppas den försvinner snart :( och hoppas lilla killen vill titta ut :D

SV: Visst har jag ;) för jag är så duktig.

2012-09-13 @ 14:19:29
URL: http://alexsandralotman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0