Godmorgon från sängen & oss!

Nu har vi vaknat och ligger och myser lite innan vi ska jag gå upp och äta frukost. Idag blir det frukost hemma för skrutt och sedan går vi till förskolan runt halv nio. Jag ska till BM idag vid elva men sedan ska jag bara ta det lungt har jag tänkt.

Hade en hel del värkar inatt och blev väckt av det inatt vid halv tre. Låg och grimaserade och hann till och med att tänka (nu kanske det är dags) men nejdå jag somnade till slut och vaknade upp utan några känningar alls. Har dok hela tiden en värkande känsla i bäckenet, antar att det är för att det håller på att vidgas. Inte så mycket att göra åt saken han kommer när det passar honom.

Nu ska vi kramas ett tag till och sedan fixa oss. Hoppas ni alla får en bra morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0