Godmorgon första hemmadagen.

Idag äter skrutt hemma men ska sedan till förskolan eftersom jag ska till läkaren och göra någon uppföljning sen jag låg inne på sjukhus för en månad sen.
Går säkert jätte bra, har inte haft några symptom på att det skulle komma tillbaka eller att det va på gång igen.

Idag är jag i vecka 39+1 (40) har sex dagar kvar till BF, snart är verkligen lillpojken här och som vi alla längtar. Linnea sa idag på morgonen att hon ville se navelsträngen när hon kommer och ska träffa lillebror. Hon är helt fast i det där med navelsträngen. :p Tänk va betagen hon kommer att bli när hon kommer och ser sin egna lillebror, en bebis som ska bo tillsammans med oss föralltid. Visst det kommer att bli tufft men jag är helt övertygad om att hon kommer att bli en fantastisk storasyster. <3

Nu ska jag fortsätta och mysa med min skrutt innan vi ska gå till förskolan vid halv nio.

Trevlig måndag på er!


Kommentarer
Postat av: rebecka mamma till tindra

Klart de kan va tufft ibland men jag vet att hon blir den absolut bästa storasystern till lillebror! :)

2012-09-17 @ 08:53:53
URL: http://rebeckash.blogg.se
Postat av: Lina

Hon ska väl äta frukost varje dag hemma nu när du är hemma va?
Eller kanske läste fel att de bara va idag:)

Svar: Nej hon väljer själv om hon vill äta hemma eller på förskolan fram tills att lillebror har blivit en månad då tiderna 9-15 gäller. Hoppas du fick svar på dig fråga. Har du några fler funderingar så är det bara att skriva.
fiaochnea.blogg.se

2012-09-17 @ 20:28:10
Postat av: Emma

Lina du kanske ska sköta ditt ist? En sån bra mamma Fia är så kan hon nog avgöra vad som är bäst för hennes dotter om hon äter hemma eller på förskolan.

2012-09-18 @ 08:46:04
Postat av: Lina

Emma ,är det din blogg?


Tack Sophia,absolut de kommer jag göra:)

2012-09-18 @ 09:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0