Godmorgon 5/9

Idag blir jag och magen hemma då värkarna höll på ordentligt inatt och jag inte har fått sovit. Låg vaken mellan halv två till halv fem ungefär. Inte roligt må jag säga. Linnea fick äta frukost hemma idag och nu har jag precis lämnat henne på förskolan. Kommer dock hämta henne vid tre idag så blir en relativt kort dag för damen. :)

Jag ska ta hand om all tvätt här hemma, försöka åka till Farsta och lämna igen lite lånade böcker, diska och sen bara vila. Min kropp är helt slut verkligen.
Men efter denna veckan är det bara en veckas arbete kvar så vi kämpar vidare. :)

Imorgon bitti ska jag till BM igen då min vikarie jag hade två ggr denna sommaren har mätt sf-måttet fel eller ja för henne va det rätt men min BM mäter väl annorlunda. Så hon ville att vi skulle ses denna veckan också så att hon ser att allt stämmer med måttet osv. :) mig gör det ingenting bara kul att lyssna på hjärtat och göra dessa koller. :)

Nu ska jag sova ett tag till och sedan ta tag i dagen.

Juste ska även hämta en bilbarnstol jag har köpt! Får den ikväll, bild kommer då. :) är jätte nöjd så hoppas den är lika fin i verkligheten som på bild, annars köper vi den inte såklart. :p

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0