Godmorgon 12/9

Seg & trött efter denna natten, lyckades somna runt ett dock men känner mig rätt så slut ändå. Så när klockan ringde ville jag bara stänga av telefonen och somna om.
Halsbrännan är borta, torrheten är nästan borta, andningen är fortfarande kass och känner mig lite tjock i halsen. Vilken jäkla mix av grejer. :(

Idag när Linnea skulle kläs på så sa hon att hon ville ha overall idag då jag hade sagt att det va kallt ute. Sagt och gjort blev det overall idag, vi tog såklart med oss jacka som hon ska ha på förskolan sen men så skönt att slippa bråk på morgonen om hon nu va på de humöret. :p så lilla skrutt va glad och nöjd imorse.

Är lite sen men ska kliva av tunnelbanan nu så vi hörs senare.

Fick förresten tack kortet från Nils dop igår, titta vilken gullegris han är. :)


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hoppsan, då måste Linnea ha varit varm när hon kom fram till förskolan:) Hon är ju för underbar den där lilla människan!!! Nils då? Vilken "gullhöna sockersnut" (som farmor skulle ha sagt)!!!!

Svar: Det va hon säkert. :P Skönt att slippa bråka på morgonen dock så ibland får det bli lite knasigt. :P Visst är han underbar lilla Nils. :)
fiaochnea.blogg.se

2012-09-12 @ 08:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0