Fyfan för det här.

Halsbränna från hell, andningsvårigheter från hell, torr i halsen som fan & jobbigt att svälja. Jag hoppas verkligen att allt detta försvinner sen när lillebror kommer. Vill inte behöva må såhär första tiden när han har kommit ut eller rättare sagt vill inte må såhär alls. Är otroligt less på att må såhär, känner att jag har massor utav saker i huvudet igen som gör att det blir jobbigt. Fasiken också.

Vill bara ha min familj & mina nära & kära slippa all drama och bara få vara med alla som betyder något för mig.

Sömn lär det inte bli mycket av inatt iaf!
Men godnatt på er.


Kommentarer
Postat av: Klara

Mår du bra?

Svar: Jodå jag mår bra tack, förutom graviditetssymptomen & andningssvårigheterna. :)
fiaochnea.blogg.se

2012-09-12 @ 10:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0