Fredagmorgon!

Igårkväll kom mina föräldrar och lämnade min farmors hund som jag ska passa under dagen idag tills dem ska åka till landet.
Linnea blev självklart jätte glad när Kajsa kom, hon avgudar henne. :) Så efter lite mys med Kajsa så va det dags för skrutt att sova.

När hon vaknade på morgonen la hon sig i soffan och busade lite med Kajsa och mös innan vi gick ut på en promenad. Pga att vi gick så tidigt hann vi till och med gunga innan frukosten på förskolan. :) Lycka för Linnea. <3

Idag hämtar jag lillskruttan innan mellis så får hon äta det hemma, hon ville hinna leka med Kajsa innan hon ska åka ut till landet med mormor & morfar. Jag och Linnea ska då till Sköndal & träffa Diana & hennes dotter My. Som vi längtat, har gott alldeles för lång tid sedan vi sågs.

Nu ska jag äta frukost och titta på masterchef Australia med en liten hund liggandes bredvid mig här i soffan.


Kommentarer
Postat av: Alexsandra, mamma till Nils 120514

Älskar dig vännen, du är bäst! <3

Svar: Älskar dig också. Du kan va bäst!!!
fiaochnea.blogg.se

2012-09-21 @ 13:00:14
URL: http://alexsandralotman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0