Fredag 7/9

Godmorgon, ser att ni har blivit fler som läser bloggen, trevligt och välkomna. :)
Lämna gärna en kommentar om ni har blogg själva så att jag får titta in hos er också.

Igår så va det en väldigt trött skrutt som blev hämtad från förskolan. Hon har bara läsvila nu men är egentligen van vid att sova 45 minuter på förskolan så det är en rejäl omställning för henne. Så massa gnäll och klagande på vägen hem. Sedan la sig i soffan och däckade i en timme ungefär.
Lagade mat och väckte sedan Linnea som motvilligt kom upp ur soffan. Efter de gick hon och hennes pappa ut och lekte ett tag för att sedan komma in för att hon va för trött. Myste lite och sedan va det sängen för henne. Inatt har hon sovit gott må jag säga.

Är nu påväg till jobbet och efter denna dagen är det bara en endaste ynka vecka kvar tills jag går på föräldraledighet. Så skönt det ska bli, försöka vila upp mig inför vad som komma skall. Jag längtar!!!


Kommentarer
Postat av: Alexsandra, mamma till Nils 120514

Jag längtar massor jag med. Och Nils också han vill ju träffa sin killkompis ju. <3

2012-09-07 @ 15:44:57
URL: http://Alexsandralotman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0