Dagen igår!

Vid halv tolv åkte jag och Linnea mot mormor, morfar & Richard. Mormor och morfar hade varit i Tyskland sen i onsdags men skulle inte komma hem förens vid fyra ungefär. Vi åkte dit och umgicks lite med Richard tittade på film osv. Jag och Linnea ville nämligen överraska mormor och morfar och vara där när dem kom hem.

När dem sen kommer så står Linnea ute vid hissen och tittar på dem när dem kommer upp. Hon springer därefter in i lägenheten och gömmer sig, varpå mormor och morfar säger åh vilken överraskning va roligt! :) jag tittar efter Linnea bakom mig men hon hade redan hunnit gömma sig den lilla busungen.
Richard och jag stod och förberedde maten när dem kom innanför dörren. Väldigt skönt att se dem och att få krama om dem igen, även fast det bara gått fem dagar. :)

Efter middagen så fikade vi och satt och tittade på bilder ifrån Tyskland, jätte fina bilder och en del kort ifrån själva "ölfesten" den hade varit inne i ett tält som rymde 9000 personer!!! Hur mycket folk som helst va det på korten. Häftigt!

Vi fick även en liten present jag, Richard och Linnea. Richard fick ett STORT öl glas med en en liters öl i som dem drack där borta. Undra hur den smakar? Jag fick en jätte fin flaska mousserande som enligt mor min ska vara jätte god. Ska bli spännande att smaka på efter att lillen är ute någon gång. :)
Linnea fick ett STORT kinderägg som innehöll sju stycken utav dem, glad va bara förnamnet. Mamma får jag äta en? Snälla! Inte idag gumman men på lördag får du äta en. :) tittade på mig med en lite sorgsen blick som gick över på någon sekund. :)

Sedan åkte vi hem vid kvart över sju ungefär. Tack för allt igår mamma och pappa, skönt att ha er hemma även fast det kanske inte är lika roligt för er. :p
Jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0