BM besöket.

Allt gick bra, sf-måttet låg på 34,5 och vi ligger precis på mittenkurvan. :) hjärtat lätt bra och blodtrycket va lågt och fint sa hon. :) nu ska jag inte tillbaka förens om exakt två veckor. Då är jag i vecka 40 och har tre dagar kvar till BF om vi kommer hela vägen dit vill säga. Åh vad jag längtar nu!!!

Står och väntar på bussen som tar mig till skanstull och sedan ska jag bege mig mot arbetet. En vecka och två dagar kvar på jobbet. Behövde verkligen den där vilodagen hemma igår. Hade varit helt slut idag annars. Inatt har jag sovit okej men inte bra. Bättre än tidigare nätter men hade kunnat vara bättre. Låg vaken mellan tolv och halv två men somnade redan vid halv nio igår så det gjorde inte så jätte mycket.

Nej nu blir det lite kallt om händerna för att den här sablans hösten är här, det ända positiva med det är att även lillebror kommer med den. :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0