BM-besök!

Allt såg bra ut, han låg nerborrad & hjärtat slog fint. Gått upp sammanlagt 10 kg under graviditeten så två kg mer än med Linnea. :)
Sista mötet för mig hos min BM nu innan förlossningen ska tillbaka efter att lillebror har kommit såklart.
Den 2 oktober ska jag ringa till SÖS och då få komma in på en koll och sedan få en tid för igångsättning. Fast vi hoppas ju allihopa på att jag inte behöver gå så länge eller hur?

Håll era tummar för att han ska komma på söndag kväll.

Nu ska jag hem och vila innan jag lite senare ska hämta Linnea på förskolan. <3


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Söndag kväll är OK:)Då hinner jag titta på lillebror innan jag åker till Malta:)

2012-09-20 @ 12:20:07
Postat av: Rebecka Mamma till Tindra

håller tummar och tår

2012-09-20 @ 12:35:00
URL: http://rebeckash.blogg.se
Postat av: Rebecka Mamma till Tindra

:)

2012-09-20 @ 12:35:54
URL: http://rebeckash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0