Babyshower!

Igår skulle jag som sagt hem till Alexsandra och äta lunch och mysa med henne och Nils då hennes sambo skulle iväg på ett jobb i en och en halv vecka, (lögn, han åkte imorse)
Sedan skulle mina föräldrar komma dit med Linnea då hon har varit på landet hela helgen med dem, då skulle dem bara släppa av henne och sedan åka hem själva (lögn, mamma & Linnea va redan där)
 
Alexsandra sa till mig att hon ville att jag skulle ta lite kort på henne och Nils med hennes kamera och att vi även kunde ta lite gravidfoton på mig då. (lögn, jag skulle klä upp mig bara) Vilket jag som tur var gjorde, lite grann iaf. Hade inte varit så roligt att komma dit i mjukisbyxor och en T-shirt. :P
 
Hur som så sätter jag mig på tunnelbanan och skulle då ringa Alexsandra för hon skulle sätta på pasta vattnet då så maten skulle vara klar när jag kom, (lögn, inte fasiken fick jag någon lunch när jag kom) :p
Hur som så kommer jag upp i hennes port och plingar på dörren, tycker det är lite underligt att hennes hund inte skäller då hon alltid brukar göra de. Alexsandra ropar då kom in, de är öppet. När jag då öppnar står alla mina närmaste där (Celina & Nattis saknades dock, jobb & sjukdom hindrade)
ÖVERRASKNING skriker dem och jag stänger igen dörren, va tvungen att andas lite tror jag. Direkt efter det kom alla tårar, allt detta, för lilla mig? :) Vilka underbar människor jag lärt känna genom åren.
Linnea springer fram till mig och kramar om mig, jag böjer mig ned i chock och bara kramar om henne, tårarna rinner och jag börjar skaka i benen. Linnea går in och jag ska stänga dörren, ännu mera tårar kommer och Linnea tittar jätte frågande på mig och ser lite ledsen ut, säger då att det är ingen fara mamma är glad det är därför jag gråter. :) Det är glädjetårar.
 
Kramar alla mina underbara tjejer som är där och känner sådan lycka. Jätte fint hade dem gjort och vi fick jätte fina presenter, allt va perfekt. Vi lekte lekar och åt massa god fika som tjejerna hade gjort.
 
Tack så mycket allihopa för att ni förgyllade min dag och gjorde detta för mig och lillebror. Jag är så otroligt tacksam för att jag har er allihopa. Ni är helt fantastiska och jag vet helt ärligt inte vad jag skulle göra utan er. Ni gör mig hel och jag kommer alltid uppskatta er och era barn/familjer. <3




Kommer komma fler bilder senare, tårarna börjar rinna igen nu när jag ser bilderna. TACK TACK TACK!


Kommentarer
Postat av: Moster

Vad oförskämt snygg du är för att vara i nionde månaden! Pöss

2012-09-10 @ 13:42:42
Postat av: Alexsandra, mamma till Nils 120514

Det var du värld gumman! Och vi alla är glada att ha dig i vårt liv. <3

2012-09-10 @ 20:32:44
URL: http://Alexsandralotman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0