26/9 +3

Godmorgon på er allihopa.
Idag känner jag mig piggare, kroppen va helt slut igår kväll.

Inhandlades nämligen ny förvaring till Linneas rum, ett bord och två stolar + en tv-möbel. :) är jätte nöjd med allting. Så igår sattes allt det upp. Efter det va jag helt sänkt, men inte kom det några barn för de igår. Så nu är även Emma ute ifrån BF-gissningen.
Min kusin Celina har gissat på lördagen.
Så nu är det Kim - fredag, Celina - lördag, jag - söndag, mamma - måndag.
Får se om han väljer att komma någon utav dessa dagar?

Linnea ville äta frukost hemma idag och så blev det, vi ska alldeles strax börja klä på oss och göra oss iordning. Men inte riktigt ännu först blir det lite mys. <3


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det var verkligen fina möbler ni köpt! Linnea verkade vara jättestolt när vi dök upp igår:) Roligt att ni börjar få ordning. Puss och Kram

2012-09-26 @ 07:47:10
Postat av: Alexsandra. Mamma till Nils

Jätte fina saker. Vad fint det vart. :) <3

2012-09-26 @ 12:38:09
URL: http://Alexsandralotman.blogg.se
Postat av: Anonym

Hoppas din son kommer snart :) kan tänka mig att det är tufft att gå över tiden både psykiskt och fysiskt :( men det leder ju till något bra iaf!! Jag tänkte fråga, vart har du köpt tv-hyllan? Den va ju jättefin :) och hur mycket kostade den?

2012-09-26 @ 13:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0