24/9 +1

Godmorgon, idag skippar vi förskolan och har en mor & dotter dag hemma istället. Det är fint väder ute så någon promenad och lite lek ute blir det garanterat. Kanske mata änderna också, det brukar vara en hit för min kära dotter. Vi vet ju inte riktigt när vi får en till sådan här dag då det snart kommer en till lite familjemedlem som antagligen kommer sitta som en igel vid mitt bröst. :p

Nu ligger vi på + sidan i tabellen. En dag över, vi hoppas att det inte blir några fler. Ikväll kan han komma, inte idag på dagen för den här dagen vill jag ha med min prinsessa. <3

Nu har även min mamma gissat på nedkomst på lillebror. Måndag nästa vecka, på morgonen. :)
Hon åker nämligen utomlands med sitt jobb på torsdag och är inte tillbaka förens på söndag kväll. Får se om han håller sig inne så pass länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0