- soooooova! 7+

Legat vaken i 45 minuter nu ungefär, IGEN! Less på att vakna såhär, gick och la mig vid halv tolv för att sedan vakna ca fem timmar efter, hoppas verkligen att jag kan somna om. Idag är det nämligen dans för lilla skrutt och lite annat fixande och trixande.
Mormor kommer även hem från Malta senare idag, vi kommer dock inte träffas idag men någon annan dag i veckan eller ifall lillebror kommer såklart.

Legat och snytit mig konstant nu och varit uppe och spottat saliv (ursäkta för äcklet) även torrhostat en hel del. Innan jag gick och la mig hade jag även dundrande huvudvärk men tog en Alvedon och nu när jag sovit så är den borta. Skönt de iaf, en mindre sak att tänka på.
Huvudet känns typ som att det väger 10 ton och är helt full av skit. BLÄ vilket spyinlägg men det får bli så ibland.

Ska försöka sova vidare nu, tvivlar på att det kommer att gå inom den närmsta timmen iaf. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0