Tisdag 29/10

Gårdagen började med att vi gick till förskolan tidigt för att Nea skulle äta frukost där, jag va vaken redan vid halv sju då Milton låg och åt. Linnea valde att ta sparkcykeln dit, kallt och jäkligt va det men de gick bra. :) Efter jag lämnat henne så gick jag och Milton hem och åt frukost, Milton somnade sedan om och jag satt och glodde på tv ett tag.
Vid halv tolv gick vi ut för att möta Emma och Charlie och promenera ned till Farsta för att möta Cissi/Emilia & Alexsandra/Nils. Alexsandra ringer även och säger att henne systrar & systerbarn är där, (Tindra & Elliot) helt underbara ungar. :)
Så efter att vi har hälsat så gick vi till ett fik och satte oss allihopa, där satt vi och pratade om allt mellan himmel & jord i två timmar ca innan vi alla begav oss, jag, Cissi & Emma gick till H&M där jag hittade en skit söt body till Milton, (fotar den idag på morgon & lägger upp bild) efter de va det dags för mig & Emma att promenera hemåt då jag skulle hämta Linnea.

Pissväder hade det blivit då regnade och blåste som satan, men det va bara att gå. När jag och Linnea hade kommit hem så lagade vi fiskgratäng, Linnea åt jätte bra som hon ALLTID gör när vi äter fiskgratäng (en favorit) :) sedan hade vi lite mys i soffan och sedan va det dags för sömn.

Idag är Linnea ledig från förskolan då vi ska åka till ett lekland ute i Tyresö med
Alexsandra/Nils & hennes syster dotter Tindra som är ett & ett halvt år äldre än Linnea. Dem har träffats förut och lekt och hade jätte roligt tillsammans. :) så det ska bli jätte kul. Alexsandra kompis Anna & hennes son & styvdotter ska även med. Jag har aldrig varit på leklandet där men har hört att det ska vara jätte bra så vi får väl se.
Återkommer såklart med recensioner och bilder. :)

Nej nu efter andra amningen inatt är det dags att somna om. Nattinatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0