Myser & luktar på bebis.

Imorse kom skrutt in till sovrummet och la sig bredvid lillebror som låg och åt, gav honom en puss och började sedan sjunga för honom. Hon är helt underbar.

Idag gick vi till förskolan för att hämta Linneas gympaskor, självklart visade hon upp lillebror i vagnen och fick sedan frågan av en av pedagogerna om hon skulle stanna, varpå jag svarar nej vi har tagit ledigt hela den här veckan med ett leende på läpparna. Linnea tittar på mig och sin pappa & säger att hon vill stanna. Ja om du vill det och det är okej för förskola så får du stanna till efter mellis. JAAA säger Linnea. Så nu ligger jag, Milton och pappa i soffan och tittar på tv eller Milton ligger däckad på mitt bröst. :)
Men imorgon och på fredag är Linnea ledig.
Imorgon är det återbesök på SÖS & sedan ska vi åka och besöka farmor & Hampus i Nacka. :)

Nej nu ska jag fortsätta mysa med min lilla skrutt här. <3

Tack tant Alexsandra för groddräkten. <3 vi visste att de va du hela tiden. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0