Missoni!

Va inne på Lindex en sväng igår och hittade då ett par missoni vantar åt skrutt så dem införskaffades. Hade jätte gärna velat ha en klänning åt henne och en filt till lillebror också men alla dem sakerna är såklart slutsålda. Men det gör inget, vi har så sablans mycket kläder ändå. :)

Men skrutt blev glad och det är huvudsaken.

Linnea och hennes pappa är inne på biblioteket i Farsta och ska lämna tillbaka lite böcker och även låna nya medans jag sitter utanför på cafét och matar Milton & dricker en kaffe.
Efter det ska Linnea och Kim gå och leka och jag och Milton åker hem och vilar ett tag.

Nu ska här rapas så jag skriver lite senare.


Kommentarer
Postat av: Celina

Oj vad pigg du verkar efter förlossningen, och jag som skrämt upp dig massor :P Puss

2012-10-05 @ 13:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0